Preču piegāde

1. BEZMAKSAS PIEGĀDE UZ MŪSU VEIKALIEM  

Nemaksājiet par piegādi un saņemiet savu pirkumu CitaSantehnika veikalā: Gunāra Astras ielā 8, Rīgā

Preču piegāde uz veikalu aizņem 2 – 3 darba dienas.

Pēc pasūtījuma noformēšanas Jums paziņos aptuvenu preču piegādes datumu.

Veikalā informācija par jūsu pasūtījumu būs zināma vai nu informācijas nodaļā, vai arī galvenajā kasē.

Paņemt pasūtījumu no veikala var 4 darba dienu laikā. (Pēc termiņa beigām neapmaksāts pasūtījums tiks anulēts).

2. PAŅEMT APMAKSĀTU PRECI NO NOLIKTAVAS PERSONĪGI LĪDZ 16:00.

Jūs varat personīgi paņemt preci no mūsu galvenās noliktavas Rencēnu iela 7b, darbdienās no plkst. 10:00 līdz 16:00.

Bet lai saņemtu preci noliktavā, vajag apmaksāt to kasē vienā no veikaliem vai ar bankas pārskaitījumu (gadījumā ar bankas pārskaitījumu parakstītās pavadzīmes vienalga vajadzēs saņemt kādā no mūsu veikaliem).

* Noliktavā nav kases, tāpēc tur nav iespējams apmaksāt preci, kā arī tur nevar preci apskatīt, bet tikai saņemt.

* Šo opciju var izmantot, tikai iepriekš sazinoties un sarunājot ar operatoru pa tālruni 67199065 vai pa e-pastu e-veikals@cita.lv

3. PIEGĀDE UZ JŪSU NORĀDĪTO ADRESI AR KURJERU 

Vispārējā informācija:

Piegāde tiek veikta darbdienās no plkst. 9:00 līdz 18:00 (Nav iespējams vienoties par konkrētu piegādes laiku, kurjers sazinās ar klientu stundu pirms preces piegādes)

Jūs varat apmaksāt preci un piegādi tikai ar bankas pārskaitījumu (avansa iemaksa pēc e-pasta saņemšanas ar rēķinu no mums.)

Piegāde tiek veikta tikai līdz mājas durvīm, lūdzam klientiem pašiem parūpēties par preces ienešanu mājā (dzīvoklī);

Cena:

Aptuvenas *standarta preces piegādes Rīgā izmaksas no 10 līdz 17 EUR
Aptuvenas **lielgabarīta preces piegādes Rīgā izmaksas no 15 līdz 30 EUR
Aptuvenas *standarta preces piegādes izmaksas ārpus Rīgas no 15 līdz 25 EUR
Aptuvenas **lielgabarīta preces piegādes izmaksas ārpus Rīgas no 20 līdz 65 EUR

*standarta prece - ar svaru līdz 30 kg un kurai viena no pusēm nepārsniedz 1 metru

**lielgabarīta prece - ar svaru no 30 kg un kurai viena no pusēm pārsniedz 1 metru

 

Lai precizētu piegādes izmaksas, jums nepieciešams sazināties ar mums pa tālruni 67199065 vai e-pastu: e-veikals@cita.lv un paziņot mums preces kodu un adresi.

Termiņš:

Izvēloties piegādi ar kurjeru, Jūsu iegādāto preci var atvest 3 – 5 dienu laikā pēc datuma, kad mūsu norēķinu kontā ir saņemta apmaksa, ar nosacījumu, ka prece ir noliktavā.

4.PIEGĀDE AR CITA SANTEHNIKA MAŠĪNU UZ JŪSU NORĀDĪTO ADRESI

Vispārējā informācija:

Piegāde tiek veikta darbdienās no plkst. 10:00 līdz 18:00 vai sestdien no plkst. 10:00 līdz 16:00 (Var un vajag sarunāt par konkrētu, jums ērtu piegādes laiku)

Izmantojot šo piegādes veidu, Jūs varat apmaksāt preci un piegādi tikai ar bankas pārskaitījumu (avansa iemaksa pēc e-pasta saņemšanas ar rēķinu no mums.)

Standarta piegāde tiek veikta TIKAI līdz privātmājas vārtu/mājas durvīm, vai daudzstāvu mājas galvenās ieejas durvīm*. Bet, atsevišķi vienojoties, iespējama piegāde līdz Jūsu daudzstāvu nama dzīvokļa durvīm**.

*ja ceļu satiksmes noteikumi, ceļa segums un gabarīti to atļauj izdarīt;

**Pakalpojuma maksa no 2 līdz 7 eiro par stāvu atkarībā no preces svara un izmēriem.

Cena:

Rajons/ PilsētaЦена
Teika/ Purvciems/ Mežciems/ Pļavnieki/ Dārzciems 10 EUR
Jugla/ Krasta/ Dreiliņi/ Čiekurkalns 15 EUR
Ulbroka/ Ķengarags/ Centrs/ Sarkandaugava/ TEC-2/ Brasa/ Mežaparks 20 EUR
Berģi/ Torņkalns/ Āgenskalns/ Ziepniekkalns 25 EUR
Zolitūde/ Silakrogs/ Garkalne/ Mārupe/ Imanta/ Vecmīlgrāvis/ Mucenieki/ Dārziņi/ Mangaļsala/ Iļguciems 30 EUR
Salaspils/ Jaunmārupe/ Bolderāja/ Piņķi/ Jaunciems/ Baloži/ Ādaži/ Babīte/ Vangaži 35 EUR
Ķekava/ Ozolnieki/ Carnikava/ Olaine/ Ogre/ Daugavgrīva/ Vecāķi 40 EUR
Jelgava/ Jūrmala/ Sigulda/ Saulkrasti 55 EUR
Dobele/ Tukums/ Bauska 70 EUR

*Citās vietās piegāde tiek aprēķināta pēc tarifa 0.70 Eur/ km

Termiņš:

Jūsu iegādāto preci var atvest Jums 3 – 5 dienu laikā pēc datuma, kad mūsu norēķinu kontā ir saņemta apmaksa, ar nosacījumu, ka prece ir noliktavā.



PAPILDINFORMĀCIJA

  • Saņemot pirkumu, nepieciešams uzrādīt personu apliecinošu dokumentu;
  • Pirms preces saņemšanas un pavadzīmes parakstīšanas kurjera klātbūtnē vizuāli novērtējiet ārējo preces iesaiņojumu!
  • Noteikti saglabājiet pavadzīmi par preces piegādi garantijas apkalpošanai;

Ja Jums ir radušās kādas problēmas vai ir kādi jautājumi par piegādi, lūdzu, sazinieties ar mūsu operatoru pa tālruni 67199065 vai e - pastu: e-veikals@cita.lv

 

ATTEIKŠANĀS NO LĪGUMA, KVALITATĪVU PREČU ATGRIEŠANA:

 1.  www.citasantehnika pircējam (“Pircējs”), kas ir patērētājs (fiziska persona), ir tiesības,      nenorādot iemeslus, 14 (četrpadsmit) dienu laikā atteikties no Preces, ja tā netika lietota, sabojāta vai tās izskats pēc būtības nav mainījies, t. i., preces vai tās iepakojuma izskatam tika veiktas tikai tādas izmaiņas, kas bija nepieciešamas, lai apskatītu saņemto preci. Pircējam šīs tiesības jāizmanto atbildīgi un prece jāatgriež oriģinālā kārtīgā iepakojumā, tāpat jāatgriež visas Preces komplektējošās daļas. Preces atgriešanas izdevumi ir jāsedz Pircējam.

2. Atgriežot Preces, Pircējs atbild par preču vērtības samazināšanos, kas radusies saistībā ar darbībām, kas nav nepieciešamas, lai konstatētu Preces veidu, īpašības un darbību.

3. Preces var tikt atgrieztas klientu apkalpošanas centrā Gunāra Astras ielā 8, Rīgā. 

4. Saņemot atgriezto preci un novērtējot tās kvalitāti, Pārdevējs 14 (četrpadsmit) dienu laikā no Preces atgriešanas atmaksā Pircējam naudu par Preci un tās piegādes izdevumus (viena virzienā). Ja tiek atgriezta tikai daļa Preču, piegādes izdevumi tiek atmaksāti tikai tādā gadījumā, ja pārējām tā paša pasūtījuma Precēm, pērkot tās atsevišķi, tiktu piemērots zemāks tarifs, nekā tarifs, kas piemērots pērkot Preces kopā ar Precēm, kas tiek atgrieztas, un tikai tādā apjomā, kas ir vienādas ar minēto tarifu starpību. Ja tika izvēlēts cits preces atgriešanas veids, kas atšķiras no Pārdevēja piedāvātā, kā rezultātā radās neproporcionāli un lielāki izdevumi, Pārdevējam nav pienākums segt šādus preču atgriešanas izdevumus.

5. Prece ir jāatgriež oriģinālajā iepakojumā (ar instrukciju un garantijas talonu, ja norādītie dokumenti tika piegādāti kopā ar preci). Atgriežot ir jāiesniedz PVN faktūrrēķins un jānorāda pasūtījuma numurs.

6. Par atgriežamās Preces komplektāciju atbild Pircējs. Ja Prece nav nokomplektēta, Pārdevējs nepieņem atgriežamās Preces.

7. Pircējs nevar izmantot tiesības atgriezt interneta veikalā pirktās Preces, ja:      

7.1. Prece tiek izgatavota pēc Pircēja norādījumiem vai Prece ir nepārprotami personalizēta (pielāgota Pircēja personīgajām vajadzībām);

7.2. Prece ātri bojājas vai tai drīz beidzas derīguma termiņš;

7.3. Pircējs ir atvēris iepakojumu Precei, kuru veselības un higiēnas apsvērumu dēļ nevar atdot atpakaļ;

7.4. Prece tās īpašību dēļ pēc piegādes ir neatgriezeniski sajaukusies ar citām lietām;

8. Tiesības, kas paredz, nenorādot iemeslus, 14 (četrpadsmit) dienu laikā atteikties no distances līguma, uz juridiskām personām (uzņēmējiem) neattiecas.

 Preces kvalitāte:    

 9.  Preču fotogrāfijas ir paredzētas tikai ilustratīviem nolūkiem, oriģinālie produkti var atšķirties no attēlotajiem. Ievietotās preces fotogrāfijas nevar tikt izmantotas kā pretenziju pamats. Prece uzskatāma par atbilstošu, ja tā atbilst interneta veikalā sniegtajam paraugam, modelim vai aprakstam.

10. Ja piegādāta neatbilstošas kvalitātes Prece, Pircējs var vērsties klientu apkalpošanas centrā Gunāra Astras ielā 8, Rīgā.

11. Iespējami neatbilstošas kvalitātes Preces vispirms tiek nogādātas Pārdevēja garantijas apkalpošanas servisā Rencēnu ielā 7B, Rīgā. Tikai konstatējot, ka Prece ir neatbilstošas kvalitātes Prece, Pircēja lūgums par neatbilstošas kvalitātes Precēm var tikt izpildīts.

12.Garantijas apkalpošanas ilgums ir no 7 līdz 30 (septiņām līdz trīsdesmit) kalendārajām dienām. Izņēmuma gadījumos, ja Preces tiek sūtītas uz garantijas apkalpošanas centriem citā ES valstī, preces garantijas apkalpošanas process var ilgt no 14 līdz 70 (četrpadsmit līdz septiņdesmit) kalendārajām dienām, atkarībā no preces rakstura. Uzsveram, ka visos gadījumos garantijas apkalpošanas procesu cenšamies īstenot pēc iespējas īsākā laika periodā.

13. Iekārtās, kas tiek nogādātas garantijas apkalpošanai, nedrīkst atrasties Pircēja personas dati. Pārdevējs neatbild un nesedz izdevumus par informāciju, kas atrodas garantijas apkalpošanai iesniegtajās iekārtās, šādas informācijas atgūšanu un atjaunošanu.

14.Preces ražotāja garantijas saistības ir spēkā tikai tādā gadījumā, ja nav pārkāpti Preces ekspluatācijas noteikumi. Pirms Preces lietošanas Pircējam rūpīgi jāizlasa  Preces ekspluatācijas instrukcija, ja tāda ir.

15. Nepaņemtās, garantijas apkalpošanai nodotās Preces tiek uzglabātas 3 (trīs) mēnešus. Šo termiņu sāk skaitīt no pirmā paziņojuma Pircējam, izmantojot tā norādīto kontaktinformāciju (tālruni, e-pasta adresi u. tml.), par to, ka Pircējs var saņemt Preci, kas atgriezās no garantijas apkalpošanas centra. Ja Pircējs nesaņem Preces norādītajā termiņā, Pārdevējam ir tiesības Preces vairs neuzglabāt, Prece var tikt utilizēta. Šādā gadījumā Pārdevējs nav atbildīgs par nesaņemtajā Precē palikušo Pircēja informāciju un citiem Pircēja zaudējumiem, kas radās saistībā ar šādu Preces iznīcināšanu.

16.Pārdevēja sniegtā garantija neierobežo Pircēja tiesības, kuras, iegādājoties neatbilstošas kvalitātes preces vai      pakalpojumus, nosaka tiesību akti. Strīdi par preču kvalitāti, atgriešanas un citiem pirkšanas-pārdošanas nosacījumiem risināmi Preču pirkšanas-pārdošanas noteikumu noteiktajā kārtībā un pamatojoties uz Latvijas Republikas tiesību aktiem.

17.Strīdi starp Pircēju un Pārdevēju risināmi savstarpēju sarunu ceļā. Ja Pārdevējs atsakās apmierināt Pircēja sūdzību vai Pircējs nepiekrīt Pārdevēja piedāvātajiem risinājumiem un nosaka, ka tā tiesības vai intereses tika pārkāptas, Pircējs var iesniegt sūdzību Patērētāju ārpustiesas strīdu risināšanas komisijā , kas risina patērētāju strīdus (vairāk informācijas par strīdu risināšanu pieejamahttp://www.ptac.gov.lv/lv).

 Neatbilstošas kvalitātes vai nepilnas komplektācijas preces

 18.Pircējs, kurš vēlas iesniegt sūdzību par neatbilstošas kvalitātes vai nepilnas komplektācijas Precēm, to var izdarīt preču saņemšanas punktos, atgriešanas nodaļā vai pa e-pastu e-veikals@cita.lv

19. Sniedzot sūdzību, Pircējam ir jānorāda šāda informācija:

19.1 Preces pasūtījuma numurs;

19.2 Jānorāda Preces defekts, bojājuma pazīmes vai trūkstošā daļa;

19.3 Jāiesniedz citi pierādījumi, piemēram, preces fotogrāfija, defekta vietas fotogrāfija (ja tas ir mehānisks bojājums un to ir iespējams nofotografēt), Preces iepakojuma fotogrāfija u. c.

20. Iesniedzot sūdzību, Pircējam ir jānorāda viens no pretenzijas atrisināšanas veidiem:

20.1. Pārdevējam bez atlīdzības saprātīgā termiņā jānovērš Preces neatbilstība - trūkumi, ja trūkumus iespējams novērst un ja tas atbilst garantijas noteikumiem;

20.2. attiecīgi samazināt pirkuma cenu;

20.3. aizstāt Preci ar analoģisku atbilstošas kvalitātes Preci, izņemot gadījumus, ja trūkumi ir nelieli vai tie radās Pircēja vainas dēļ;

20.4.  atcelt Līgumu un atmaksāt Pircējam par Preci samaksāto naudas summu, ja neatbilstošas kvalitātes Preces pārdošana ir būtisks pasūtījuma pārkāpums.

21. Izskatot pretenziju, atbilde jāsniedz 14 (četrpadsmit) dienu laikā. Naudas atmaksas gadījumā, Pārdevējs Pircējam atmaksā naudu par Preci un tās piegādes izdevumus. Ja tiek atgriezta tikai daļa Preču, piegādes izdevumi tiek atmaksāti tikai tādā gadījumā, ja pārējām tā paša pasūtījuma Precēm, pērkot tās atsevišķi, tiktu piemērots zemāks tarifs, nekā tarifs, kas piemērots, pērkot Preces kopā ar atgriežamajām Precēm, un tikai tādā apjomā, kas ir vienāds ar minēto tarifu starpību.

 Bojāts sūtījums

 

22. Uz mājām piegādāta sūtījuma kvalitāti pārbaudiet kurjera klātbūtnē. Ja konstatējāt, ka tas ir bojāts:

22.1. norādiet par to kurjeram, kurš piegādājis Preci;

22.2. sūtījuma piegādes dokumentā atzīmējiet, ka iepakojumam ir bojājumi un kopā ar kurjeru aizpildiet Iepakojuma bojājumu (pārbaudes) aktu;

22.3.  pārbaudiet iepakojumu iekšpusē esošās Preces un, ja tās ir bojātas, bojājumus fiksējiet ar fotogrāfijām. Fotogrāfijas būs nepieciešamas Preču atgriešanas procedūrai;

22.4. ja iepakojums nav bojāts, kurjera klātbūtnē Preces pārbaudīt nevajag. Ja pieņemat sūtījumu un parakstāt dokumentus, tiek pieņemts, ka sūtījums ir piegādāts pienācīgā veidā.

 

Pasūtīt zvanu
X
Paldies!

Drīzumā mēs ar jums sazināsimies.