PAR ATTEIKUMA TIESĪBĀM
Patērētājam ir tiesības vienpusēji atkāpties no līguma 14 (četrpadsmit) kalendāro dienu laikā un atgriezt interneta veikalā (www.citasantehnika.lv) iegādāto preci atpakaļ CITA SANTEHNIKA. Atteikuma tiesību izmantošanas termiņu skaita no dienas, kad patērētājs vai trešā persona (preces saņēmējs), ir ieguvusi preci valdījumā.
- Lai izmantotu atteikuma tiesības, lūdzam rakstīt pieteikumu uz e-veikals@cita.lv
2. Pēc e-pasta saņemšanas, CITA SANTEHNIKA sazināsies ar Jums lai vienotos par preces atgriešanu.
3. Ja Jūs atteiksieties no pirkuma, CITA SANTEHNIKA atmaksās Jūsu samaksāto naudas summu par pirkumu (izņemot papildu izmaksas, kas radušās tādēļ, ka Jūs esat izvēlējies piegādes veidu, kas nav CITA SANTEHNIKA piedāvātais vislētākais standarta piegādes veids), bez nepamatotas kavēšanās, bet ne vēlāk kā 14 (četrpadsmit) kalendāro dienu laikā no dienas, kad CITA SANTEHNIKA saņēma informāciju par Jūsu lēmumu atteikties no pirkuma. Lūdzam ņemt vērā, ka CITA SANTEHNIKA ir tiesības aizturēt samaksātās naudas summas atmaksu patērētājam līdz brīdim, kad CITA SANTEHNIKA saņēma atgriežamo preci vai apliecinājumu par to, ka prece ir nosūtīta atpakaļ CITA SANTEHNIKA. Naudas atmaksāšana tiks veikta, izmantojot tādu pašu maksāšanas līdzekli, kādu Jūs izmantojāt norēķinoties par preci.
4. Preces atpakaļnosūtīšanas izmaksas netiek atmaksātas un tās pilnā mērā sedz patērētājs:
- atgriešanas izmaksas ar Omnivas pakomātu starpniecību ir 3.00 EUR;
- atgriešanas izmaksas ar DPD kurjeru ir atkarīgas no preces izmēra un svara, saskaņā ar DPD cenrādi (papildus informācija rakstot uz e-veikals@cita.lv);
- atgriešanas izmaksas ar patērētāja pašu spēkiem uz CITA SANTEHNIKA veikalu.
5. Atteikuma tiesības nevar izmantot ja ir atvērts iepakojums precei, kuru veselības un higiēnas apsvērumu dēļ nevar atdot atpakaļ.
6. Patērētājs ir atbildīgs par preces vērtības samazināšanos, ja prece izmantota citā nolūkā, nevis preces rakstura, īpašību un darbības noskaidrošanai
7. Precei ir jābūt atgrieztai oriģinālā iepakojumā un patērētājam jānodrošina atbilstošs iepakojums drošai preces transportēšanai atpakaļ CITA SANTEHNIKA.
8. Jautājumu gadījumā lūdzam sazināties ar CITA SANTEHNIKA elektroniski e-veikals@cita.lv vai telefoniski +371 22008209 e-veikala darba laikā.
PREČU SARAKSTS, KURAS NAV IESPĒJAMS ATGRIEZT
Preces nevar atgriezt pie sekojošiem nosacījumiem
ja preces noslēgtais iepakojums vai vakuuma iepakojums ir sabojāts vai atvērts;
ja jebkura no oriģinālajām etiķetēm ir noņemta un preces īpašību dēļ nav iespējams konstatēt, vai tā ir bijusi lietota (klientu aizsardzības un/vai higiēnas apsvērumu dēļ);
Baterijas, barošanas avoti;
Vienreiz lietojamie trauki;
Austiņas;
Sadzīves ķīmijas preces – aromātiskie maisiņi, difuzori, līme un citas līdzīgas preces;
Medicīnas preces – plāksteri, brilles un citas līdzīgas preces;
Personīgās higiēnas piederumi - zobu birstes, ķemmes, masāžas piederumi, vates plāksnītes un citas līdzīgas preces;
Individuālie aizsarglīdzekļi - dārza cimdi, trauku mazgāšanas cimdi un citas līdzīgas preces;
Sēklas;
Kancelejas preces - marķieri, krāsas, pildspalvas un citas līdzīgas preces;
Zeķubikses, zeķes;
Rotaļlietas, spēles.
PRECES, KURAS NAV IESPĒJAMS ATGRIEZT VAI APMAINĪT
✓ Dāvanu kartes;
✓ Preču paraugi;
✓ Nocenotās preces ar defektu.
PRECES NEATBILSTĪBA
Patērētāja prasījums par līguma noteikumiem neatbilstošu preci
1. Patērētājs ir tiesīgs pieteikt prasījumu pārdevējam (turpmāk – CITA SANTEHNIKA) par preces neatbilstību līguma noteikumiem 2 (divu) gadu laikā no preces iegādes dienas vai ilgāk, ja precei ir dots papildus garantijas laiks un ir saņemts rakstisks garantijas apliecinājums.
2. Patērētājs ir tiesīgs prasīt, lai CITA SANTEHNIKA bez atlīdzības novērš preces neatbilstību līguma noteikumiem (tālāk - Neatbilstību) vai bez atlīdzības apmaina preci pret tādu, ar kuru būtu nodrošināta atbilstība līguma noteikumiem, izņemot gadījumu, kad tas nav iespējams vai ir nesamērīgi.
3. Prasījumu par līguma noteikumiem neatbilstošu preci jāiesniedz 2 (divu) mēnešu laikā no dienas, kad tiek konstatēta preces neatbilstība līgumam.
4. Lai pieteiktu Neatbilstību, lūdzam sūtīt vēstuli uz e-veikals@cita.lv pievienojot vēstulē pirkuma apliecinošu dokumentu kopiju.
5. Alternatīvie veidlapas iesniegšanas veidi:
5.1. Iesniegt CITA SANTEHNIKA veikalā Gunāra Astras iela 8, Rīga, uzrādot vēstulē pirkuma apliecinošu dokumentu kopiju.
5.2. Nosūtīt ierakstītu vēstuli uz SIA “CITA SANTEHNIKA”, Rencēnu 7b, Rīga, LV-1073, Latvija, pievienojot vēstulei pirkuma apliecinošu dokumentu kopiju.
6. Preces apmaina vai Neatbilstības novēršana ir bez atlīdzības (tajā skaitā bez preces nosūtīšanas, darba, materiālu un citu izmaksu atlīdzināšanas) un saprātīgā termiņā, neradot neērtības patērētājam un ņemot vērā preces raksturu, kā arī paredzamo tās lietošanas nolūku.
7. Patērētājs ir tiesīgs pieprasīt, lai CITA SANTEHNIKA attiecīgi samazina preces cenu vai atceļ līgumu un atmaksā par preci samaksāto naudas summu, ja CITA SANTEHNIKA saprātīgā termiņā nav novērsis Neatbilstību līguma noteikumiem vai nav apmainījis preci pret līguma noteikumiem atbilstošu, vai ja minētās darbības veiktas, radot būtiskas neērtības patērētājam.
8. Samazinot cenu vai atceļot līgumu un atmaksājot patērētājam par preci samaksāto naudas summu, var tikt ņemts vērā preces nolietojums vai labums, ko patērētājs guvis, lietojot preci, un par ko līgumslēdzējas puses ir vienojušās.
9. Ja neatbilstība ir maznozīmīga un nevar būtiski ietekmēt patērētāja iespējas preci izmantot, patērētājs nevar prasīt, lai CITA SANTEHNIKA atceļ līgumu un atmaksā par preci samaksāto naudas summu. Neatbilstība līguma noteikumiem uzskatāma par maznozīmīgu, ja tā būtiski nepazemina preces pamatfunkciju izpildes kvalitāti vai lietošanas īpašības un to var novērst, neradot vizuāli konstatējamas izmaiņas preces ārējā izskatā.
10. Līguma noteikumiem neatbilstošas lielgabarīta preces un par 10 kilogramiem smagākas preces trūkumu novēršanai, apmaiņai vai līguma atcelšanai nogādā pārdevējs (CITA SANTEHNIKA) uz sava rēķina. Iepriekš saskaņojot ar CITA SANTEHNIKA, patērētājs ir tiesīgs nogādāt preci pats vai ar trešās personas palīdzību, bet uz CITA SANTEHNIKA rēķina.
11. Ja preci nogādā patērētājs, CITA SANTEHNIKA triju darbdienu laikā pēc izdevumu apliecinoša dokumenta saņemšanas atlīdzina izdevumus, kas patērētājam radušies sakarā ar preces nogādāšanu (Patērētāju tiesību aizsardzības likums, 28. pants).
Patērētāju tiesību aizsardzības likums : https://likumi.lv/doc.php?id=23309.
SŪDZĪBU IESNIEGŠANA UN STRĪDU RISINĀŠANA
Ārpustiesas strīdu risināšana
1. Sūdzību par preču pieejamību vai kvalitāti lūdzam iesniegt elektroniski, nosūtot uz elektroniskā pasta adresi e-veikals@cita.lv vai rakstveidā, nosūtot uz adresi Rencēnu iela 7B, Rīga, LV1073, Latvija. Sūdzība tiks izskatīta 7 (septiņu) darba dienu laikā no sūdzības saņemšanas dienas, atbildi nosūtot uz sūdzībā norādīto saziņas adresi.
2. Ja sūdzība tiks atzīta par nepamatotu un sūdzības iesniedzējs atzīšanai par nepamatotu nepiekritīs, sūdzības iesniedzējam ir tiesības izmantot normatīvajos aktos noteiktās alternatīvo strīdu risināšanas iespējas, iesniedzot Sabiedrībai rakstveida iesniegumu par ārpustiesas strīda risināšanu, norādot:
- vārdu, uzvārdu, kontaktinformāciju;
- iesnieguma iesniegšanas datumu;
- strīda būtību, prasījumus un to pamatojumu.
3. Informācija par ārpustiesas strīdu risināšanas iespējām un ārpustiesas strīdu risinātājiem:
http://www.ptac.gov.lv/lv/content/stridu-risinasanas-process
http://www.ptac.gov.lv/lv/content/arpustiesas-pateretaju-stridu-risinataju-datubaze
Spied šet, lai lejuplādētu informāciju par ārpustiesas strīdu risināšanu.