Noteikumi

Jau vairāk nekā 28 gadus Cita Santehnika veiksmīgi darbojas santehnikas tirgū Latvijā. 

Cita Santehnika veikali piedāvā plašu santehnikas, flīžu, instrumentu un vannas istabas mēbeles sortimentu. Iegādājoties preces mūsu veikalā, Jūs saņemsiet ne tikai kvalitatīvas preces, bet arī lielisku iespēju ietaupīt.

Uz doto brīdi ir pieejams viens "Cita Santehnika" veikals - Rīgā. Kā arī klientu ērtībai tika izveidots interneta veikals.

Laipni lūdzam!

 

Tagad Cita Santehnika preces ir iespējams iegādāties arī pie 220.lv!

Precīzākā informācija šeit: https://220.lv/lv/veikals/cita-santehnika.

 

PRIVĀTPERSONĀM

Preču pirkšanas un pasūtīšanas noteikumi interneta veikalā citasantehnika.lv

Pirms pasūtījuma veikšanas Interneta veikalā lūdzam rūpīgi iepazīties ar šiem Noteikumiem. Vēršam Tavu uzmanību, ka šie Noteikumi nosaka Pirkuma līguma nosacījumus starp Pircēju (fizisko personu) un Pārdevēju. Ja vēlies iegadāties preces Interneta veikalā juridiskās personās vārdā, lūdzam sazināties ar Pārdevēja klientu servisu pa e-pastu: pasutijumi@cita.lv vai orders@cita.lv

Pārdevējs apstrādā Pircēja personas datus saskaņā ar Privātuma politiku (ATRODAS SADAĻĀ PRIVĀTUMA POLITIKA). Lūdzam rūpīgi izlasīt to un pārliecināties, ka visi Privātuma politikas Privātuma politiku (ATRODAS SADAĻĀ PRIVĀTUMA POLITIKA) noteikumi ir saprotami un pieņemami.

 

1Definīcijas

1.1. Pārdevējs – SIA CITA SANTEHNIKA, vienotais reģistrācijas Nr. 40003451144, PVN maksātāja reģistrācijas Nr. LV40003451144, juridiskā adrese: Gunāra Astras iela 8, Rīga,  LV1073.

1.2. Pircējs – pilngadīga un rīcībspējīga fiziska persona, kura iegādājas preces un/vai pakalpojumus Interneta veikalā vai lieto Interneta veikalu un plāno no Pārdevēja iegādāties preces un/vai pakalpojumus personiskajām, ģimenes vai mājsaimniecības vajadzībām un mērķiem, kas nav saistīti ar uzņēmējdarbību vai profesionālo darbību.

1.3. Reģistrēts lietotājs  fiziska persona, kurai ir izveidots profils tīmekļa vietnē citasantehnika.lv. Izveidot profilu var, aizpildot reģistrācijas formu Interneta veikala tīmekļa vietnē citasantehnika.lv, sniedzot nepieciešamos datus, piekrītot personas datu apstrādei un apliecinot iepazīšanos ar Pārdevēja Privātuma politiku.

1.4. Klienta karte – digitāla karte, kas dod Reģistrētam lietotājam priekšrocības, iepērkoties Interneta veikalā, saskaņā ar Klienta kartes noteikumiem – vairāk http://citasantehnika.lv/lv/klienta_karte .

1.5. Interneta veikals – Pārdevēja interneta veikals, kas ir pieejams tīmekļa vietnē citasantehnika.lv.

1.6.  Pirkuma līgums – Pircēja un Pārdevēja noslēgts distances līgums par Interneta veikalā piedāvāto preču pirkšanu–pārdošanu, kas tiek uzskatīts par noslēgtu 2.4. punktā noteiktajā kārtībā.

1.7. Noteikumi – šie Interneta veikalā piedāvāto preču attālinātas pirkšanas–pārdošanas (Pirkuma līguma) noteikumi.

1.8. Pasūtījums – Interneta veikalā veikts preču pasūtījums, kurā iekļautas visas preces, ko Pircējs vēlas iegādāties no Pārdevēja un kas norādītas tajā pašā pasūtījumā.

 

2. Pasūtījuma noformēšana

2.1. Pasūtījumu Interneta veikalā var veikt gan Reģistrēti lietotāji, gan nereģistrēti lietotāji jebkurā diennakts laikā.

2.2. Pasūtījuma minimālā pirkuma summa ir 15,00 EUR (piecpadsmit eiro) pēc atlaižu koda izmantošanas un neieskaitot piegādes izmaksas. Ja Interneta veikalā izvēlētais pirkums nesasniedz minimālo summu, Pasūtījumu nav iespējams noformēt un parādīsies brīdinājuma ziņa, ka nav sasniegta minimālā pirkuma summa.

2.3. Pirms Pasūtījuma veikšanas Pircējam ir pienākums izlasīt šos Noteikumus un Interneta veikala Privātuma politiku. Pircējam veicot Pasūtījumu Interneta veikalā, tiek uzskatīts, ka Pircējs ir izlasījis Noteikumus un Privātuma politiku un piekritis Pirkuma līguma nosacījumiem, kā arī Pircējs apliecina, ka apņemas pieņemt pasūtītās preces.

2.4. Lai iegādātos Preces, Pircējs veic Pasūtījumu Interneta veikalā, pievienojot preci grozā, norādot piegādes un apmaksas veidu, un apstiprina pirkumu spiežot “pirkt”. Pircējs ir atbildīgs par Pasūtījumā sniegto datu pareizību un pilnību. Ja pēc Pasūtījuma veikšanas Pircējs konstatē, ka ievadītie dati ir nepareizi un/vai nepilnīgi, Pircējam ir nekavējoties jāsazinās ar Pārdevēja klientu servisu pa e-pastu: e-veikals@cita.lv.

2.5. Tiek uzskatīts, ka Pircējs un Pārdevējs ir noslēguši Pirkuma līgumu, kad Pircējs:

(i)   veic Pasūtījumu Interneta veikalā atbilstoši šiem Noteikumiem;

(ii)  apliecina, ka ir izlasīti Noteikumi, izvēlas Pasūtījuma saņemšanas veidu, apmaksas veidu un apstiprina Pasūtījuma iesniegšanu;

(iii) Pārdevējs apstiprina Pircēja Pasūtījumu, nosūtot Pasūtījuma apstiprinājumu uz Pircēja norādīto e-pasta adresi.

2.6. Pārdevējs ir tiesīgs neapstiprināt Pircēja Pasūtījumu, ja Pircējs nav izpildījis visus preču pasūtīšanas nosacījumus, ja Pārdevēja noliktavā nav pasūtīto preču, ko Pircējs vēlas iegādāties, ja Pircējs nav apliecinājis piekrišanu Noteikumiem, ja Pārdevējs uzskata, ka Pircējs ir iesaistīts vairumtirdzniecības iepirkumos, vai tehniskās kļūdas dēļ, kas ir saistīta ar Interneta veikalā norādīto cenu, un/vai citu iemeslu dēļ, par kuriem Pircējs tiks informēts individuāli.

2.7. Ja Pārdevējam nav iespējas pārdot preci vai iestājas 2.6. punktā norādītie apstākļi (prece nav pieejama noliktavā, Interneta veikalā norādītā cena ir kļūdaina), tad Pārdevējs informē par to Pircēju un atgriež Pircējam tā samaksāto naudu par pasūtīto preci, ko Pārdevējs nevar piegādāt/pārdot. Kad ir pieejama tikai daļa no Pasūtījuma precēm, Pārdevējs sazinās ar Pircēju un puses vienojas par Pasūtījuma saņemšanas kārtību. Šajos gadījumos Pārdevējs tiek atbrīvots no atbildības, kas attiecas uz preces nepiegādāšanu/nepārdošanu.

2.8. Pasūtot preces atsevišķās kategorijās, Pasūtījuma saņemšanas brīdī preces dizains/krāsa var atšķirties no attēlā redzētā Interneta veikalā. Asorti precēm (t.i., precēm ar vienu preces kodu, bet dažādām krāsu/dizaina variācijām) iespējamas ražotāju noteiktas modifikācijas. Asorti precēm Pārdevējs nevar garantēt to krāsu un dizainu, ko Pircējs ir redzējis Interneta veikala attēlā, veicot šāda veida preču pasūtīšanu. Asorti preču krāsu/dizaina variācijas atlasa noliktava pēc nejaušības principa, un šāda atšķirība nav uzskatāma par preču defektu vai neatbilstību Pirkuma līgumam. 

2.9. Tiek uzskatīts, ka Pirkuma līgums ir izpildīts, kad Preces ir nodotas Pircējam atbilstoši Noteikumos un spēkā esošajos Latvijas Republikas tiesību aktos aprakstītajai kārtībai.

2.10. Preču pārdošanas dokumenti Pircējam tiek nosūtīti elektroniski uz Pircēja norādīto e-pasta adresi pēc Pasūtījuma veikšanas un apstiprināšanas.

2.11. Ja Pircējs daļēji vai pilnībā nepiekrīt Noteikumiem, preces un/vai pakalpojumus Interneta veikalā iegādāties nav iespējams.

 

3. Apmaksas noteikumi

3.1. Preču cenas ir norādītas eiro valūtā un iekļauj pievienotās vērtības nodokli 21% (divdesmit viena procenta) apmērā. Preces cenā nav iekļautas piegādes izmaksas.

3.2. Pircējs apņemas apmaksāt Interneta veikalā pasūtītās preces.

3.3. Interneta veikalā Pircējs var norēķināties, izmantojot internetbankas pakalpojumus, ar maksājumu karti tiešsaistē, kā arī noformējot nomaksas pakalpojumu.

3.4. Pasūtījums tiks izsūtīts tikai pēc apmaksas saņemšanas pilnā apjomā.

3.5. Gadījumos, kad Pircējs izmanto 5. sadaļā paredzētās atteikuma tiesības un/vai atgriež Pirkuma līgumam neatbilstošo preci, Pārdevējs atgriež Pircējam samaksāto naudu tādā veidā, kā tā tika saņemta, piemēram, ja tika izmantota dāvanu karte, Pārdevējs izdod Pircējam jaunu dāvanu karti. Izmantotie atlaižu kodi tiek atjaunoti, ja tiek atgrieztas visas konkrētajā Pasūtījumā pasūtītās preces.

 

4. PRECES PIEGĀDE UN SAŅEMŠANA

4.1. Interneta veikalā pasūtītās preces iespējams bez maksas saņemt “CITA SANTEHNIKA SIA” veikalā klātienē Gunāra Astras iela 8, Rīga, LV1083, pakomātā vai ar kurjera starpniecību. Preces piegādājot ar kurjera starpniecību, jāveic papildu maksa par preču piegādi saskaņā ar piegādes tarifiem. Vairāk par Pasūtījuma saņemšanas un piegādes veidiem lasiet sadaļā PIEGĀDE.

4.2. Izvēloties preču piegādi ar kurjeru, Pircējam jānorāda sasniedzams kontakttālrunis un jānodrošina Pasūtījuma pieņemšana. Piegādes dienā Pircējam vai tā norādītai personai (Pasūtījuma saņēmējam) jābūt sazvanāmai uz Pasūtījumā norādīto kontakttālruni, pretējā gadījumā piegāde tiks automātiski pārcelta uz nākamo darbdienu un pēc 2 (divām) neveiksmīgiem piegādes mēģinājumiem pilnībā atcelta, bet Pasūtījums anulēts. Svētku un kampaņu laikā Pasūtījumu piegāde var kavēties.

4.3. Izvēloties izņemt iepriekš apmaksātu Pasūtījumu “CITA SANTEHNIKA” tas jāizdara 5 (piecu) kalendāro dienu laikā no brīža, kad ir saņemts Pārdevēja apstiprinājums par to, ka Pasūtījums ir sagatavots. Ja Pasūtījums nav izņemts 5 (piecu) kalendāro dienu laikā, tad tas tiek automātiski atcelts – Pārdevējs par to informē Pircēju un 14 (četrpadsmit) dienu laikā no Pasūtījuma atcelšanas brīža atgriež Pircējam samaksāto naudu par Pasūtījumu.

4.4. Kurjers nodrošina lielgabarīta sūtījumu piegādi līdz dzīvokļa durvīm tikai gadījumos, kad tiek apmaksāts uznešanas pakalpojums saskaņā ar noteikto maksu piegādes aprakstā. Uznešanas pakalpojuma nepieciešamība ir jāatzīmē pirkuma noformēšanas brīdī un jāapmaksā vienlaikus ar preces pirkumu.

4.5. Preces saņemšanas faktu apliecina:

- saņemot Pasūtījumu ar Pārdevēja piedāvātu kurjeru – Pircēja paraksts kurjera/Pasūtījuma izsniedzēja elektroniskajā terminālī vai kurjera atzīme par piegādi, ņemot vērā spēkā esošās epidemioloģiskās drošības prasības;

- saņemot Pasūtījumu “Omniva” pakomātā – Pircēja pašrocīga koda ievadīšana preces Pasūtījuma izņemšanai;

- saņemot Pasūtījumu ar Pārdevēja piedāvātu pārvadātāju – Pircēja paraksts uz Preču pārdošanas dokumentiem vai pārvadātāja atzīme par piegādi, ņemot vērā spēkā esošās epidemioloģiskās drošības prasības;

- saņemot Pasūtījumu Pārdevēja veikalā vai Galvenajā noliktavā – Pircēja paraksts uz preču pārdošanas dokumentiem.

4.6. Ja piegādes brīdī tiek konstatēti iepakojuma bojājumi, Pasūtījuma saņēmējam nekavējoties kopā ar kurjeru jāpārbauda Pasūtījuma saturs un bojājumu gadījumā jālūdz kurjeram sagatavot aktu par bojātu Pasūtījumu. Saņēmējs ir tiesīgs atdot kurjeram bojāto sūtījumu vai arī to paturēt, ja bojājumi ir nebūtiski. Jebkurā gadījumā Pircējam 1 (vienas) darbadienas laikā no sūtījuma saņemšanas dienas jāsazinās ar Interneta veikala klientu servisu un jāinformē par radušos situāciju, sūtot vēstuli uz e-pastu: e-veikals@cita.lv.

4.7. Ja “Omniva” pakomātā Pasūtījuma saņemšanas brīdī tiek konstatēti iepakojuma bojājumi, pasūtījuma saņēmējam ir nekavējoties jāpiesaka pretenzija, aizpildot formu “Omniva” tīmekļa vietnē vai jāsazinās ar Interneta veikala klientu servisu un jāinformē par radušos situāciju, sūtot vēstuli uz e-pastu: e-veikals@cita.lv.

4.8. Pircējam ir pienākums 5 (piecu) darbadienu laikā no Pasūtījuma saņemšanas brīža pārbaudīt preču iepakojumu, daudzumu, kvalitāti un komplektāciju. Ja Pircējs konstatē preces bojājumu vai defektus, Pircējam nekavējoties, bet ne vēlāk 5 (piecu) darbadienu laikā no Pasūtījuma saņemšanas brīža ir jānosūta fotoattēls(-i) ar skaidri saskatāmu bojājumu un bojātās preces daļas (detaļas) numuru saskaņā ar pievienoto salikšanas instrukciju (ja tāda ir pievienota), kā arī problēmas apraksts uz e-veikals@cita.lv. Pārdevēja klientu serviss sazināsies ar Pircēju 3 (trīs) darbadienu laikā, lai atrisinātu radušos situāciju. Ja Pircējs norādītajā termiņā neizpilda šo pienākumu un neiesniedz Pārdevējam pretenziju, tiek pieņemts, ka preču iepakojums ir pienācīgā stāvoklī, bet daudzums, kvalitāte, sortiments, piederumi un komplektācija atbilst Pirkuma līguma nosacījumiem un preces aprakstam Interneta veikalā.

 

5. PREČU ATGRIEŠANA

5.1. Pērkot preci Interneta veikalā, Pircējam ir tiesības izmantot atteikuma tiesības un vienpusēji atkāpties no Pirkuma līguma 14 (četrpadsmit) dienu laikā no dienas, kad Pircējs (vai Pasūtījuma saņēmējs) ir saņēmis Pasūtījumu (turpmāk – Atteikuma termiņš), un atgriezt Interneta veikalā iegādātās preces atpakaļ Pārdevējam, saņemot par atgrieztajām precēm samaksāto naudu. Preces atgriešanas izdevumi ir jāsedz Pircējam.

5.2. Ja, noformējot Pasūtījumu, Pircējs ir skaidri izteicis vēlēšanos izmantot piegādes veidu, kas nav Pārdevēja piedāvātais vislētākais standarta piegādes veids, Pārdevējs ir tiesīgs neatmaksāt Pircējam piegādes papildu izdevumus.

5.3. Par lēmumu izmantot atteikuma tiesības Pircējam ir jāinformē Pārdevējs pirms atteikuma termiņa beigām, rakstot uz e-pastu: e-veikals@cita.lv , zvanot uz klientu apkalpošanas tālruni +371 22008203. Vairāk par atteikuma tiesībām lasiet sadaļā PAR ATTEIKUMA TIESĪBĀM.

5.4. Pircējs nevar izmantot atteikuma tiesības šādos gadījumos:

5.4.1. Pircējs ir atvēris preces iepakojumu, kuru veselības un higiēnas apsvērumu dēļ nevar atdot atpakaļ.

5.4.2. Pircējs ir izmantojis iegādāto preci citā nolūkā un mērā, nevis preces rakstura, īpašību un darbības noskaidrošanai;

5.4.3. prece ir bojāta/modificēta pēc Pasūtījuma piegādes Pircējam (vai Pasūtījuma saņēmējam).

 

6. GARANTIJA UN PIRCĒJA TIESĪBAS NEATBILSTOŠAS PRECES GADĪJUMĀ

6.1. Ja Pircējs uzskata, ka Interneta veikalā iegādātā prece neatbilst Pirkuma līguma noteikumiem, Pircējam ir tiesības sniegt pretenziju normatīvajos aktos noteiktajā kārtībā, sūtot vēstuli uz e-pastu: e-veikals@cita.lv. Pieteikumā pircējam ir jāpievieno preces pirkumu apliecinošs dokuments, jānorāda preces defekts un jāsniedz citi pierādījumi, piemēram, preces fotoattēli. Vairāk par preces neatbilstību līguma noteikumiem lasiet sadaļā GARANTIJA.

6.2. Pircējs ir tiesīgs pieteikt prasījumu Pārdevējam par preces neatbilstību Pirkuma līguma noteikumiem 2 (divu) gadu laikā no Pasūtījuma saņemšanas dienas vai ilgāk, ja precei ir dots papildu garantijas laiks un par to ir saņemts Pārdevēja rakstisks garantijas apliecinājums. Vairāk par Pircēja prasījumu lasiet sadaļā PRECES NEATBILSTĪBA. Vairāk par garantijas noteikumiem lasiet sadaļā GARANTIJA.

6.3. Pēc šo Noteikumu 6.1. un 6.2. punktā minēto pretenziju vai paziņojumu saņemšanas Pārdevējs izvērtē to pamatotību un sniedz atbildi 14 (četrpadsmit) dienu laikā no attiecīgās pretenzijas vai paziņojuma saņemšanas, nosūtot atbildi uz Pircēja norādīto e-pasta adresi.

6.4. Pārdevējam ir tiesības noraidīt Pircēja iesniegto pretenziju vai paziņojumu par iegādātās preces neatbilstību Pirkuma līguma noteikumiem, ja tika pārkāpti preces ekspluatācijas noteikumi, proti, preces tika izmantotas tām neparedzētiem mērķiem.

6.5. Patērētāju strīdus ārpus tiesas kārtībā izšķir Patērētāju ārpus tiesas strīdu risināšanas komisija (adrese: Brīvības iela 55, Rīga, Latvija, LV-1010) – http://www.ptac.gov.lv/lv. Vairāk par ārpus tiesas strīdu risināšanu skatieties sadaļā SŪDZĪBU IESNIEGŠANA UN STRĪDU RISINĀŠANA.

6.6. Lūgumus vai sūdzības par Interneta veikalā iegādāto preci Pircējs var iesniegt platformā:

https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home.chooseLanguage

 

 

 7. Nobeiguma noteikumi

7.1. Šiem Noteikumiem un attiecībām starp pusēm saskaņā ar šiem Noteikumiem piemērojami Latvijas Republikas likumi, un tie skaidrojami, pamatojoties uz Latvijas Republikas likumiem.

7.2. Strīdi, kas izriet no šiem Noteikumiem vai ir saistīti ar tiem, to pārkāpšanu, izbeigšanu vai spēkā esību, galīgi izšķirami Latvijas Republikas tiesību aktos noteiktajā kārtībā.

7.3. Pārdevējs patur tiesības vienpusējā kārtībā grozīt šos Noteikumus, informējot Reģistrētos lietotājus, nosūtot e-pasta paziņojumu un publicējot Noteikumu aktuālo redakciju Interneta veikalā. Katru reizi, pasūtot preces Pirkuma līguma starp Pārdevēju un Pircēju slēgšanas nolūkā, būs spēkā tā Noteikumu redakcija, kas būs spēkā Pirkuma līguma slēgšanas dienā.

7.4. Noteikumi ir spēkā no 2022. gada 17.jūlija.

 

JURIDISKĀM PERSONĀM

Preču pirkšanas un pasūtīšanas noteikumi interneta veikalā citasantehnika.lv

Pirms pasūtījuma veikšanas Interneta veikalā lūdzam rūpīgi iepazīties ar šiem Noteikumiem. Liela apjoma pasūtījumiem Pārdevējs var piemērot papildu atlaidi. Par papildu atlaidēm un īpašiem piedāvājumiem lūdzam sazināties pirms Pasūtījuma veikšanas ar Pārdevēja klientu servisu pa e-pastu pasutijumi@cita.lv vai orders@cita.lv. Pārdevējs apstrādā Pircēja pārstāvju personas datus saskaņā ar Privātuma politiku. Lūdzam to rūpīgi izlasīt un pārliecināties, ka visi Privātuma politikas noteikumi ir saprotami un pieņemami.

Pārdevējs apstrādā Pircēja personas datus saskaņā ar Privātuma politiku Privātuma politiku (ATRODAS SADAĻĀ PRIVĀTUMA POLITIKA). Lūdzam rūpīgi izlasīt to un pārliecināties, ka visi Privātuma politikas Privātuma politiku (ATRODAS SADAĻĀ PRIVĀTUMA POLITIKA) noteikumi ir saprotami un pieņemami.

 

1Definīcijas

1.1. Interneta veikals – Pārdevēja interneta veikals, kas ir pieejams tīmekļa vietnē citasantehnika.lv.

1.2. Klienta karte – digitāla karte, kas dod Reģistrētam lietotājam priekšrocības, iepērkoties Interneta veikalā, saskaņā ar Klienta kartes noteikumiem http://citasantehnika.lv/lv/klienta_karte.

 

1.3. Noteikumi – preču pasūtīšanas noteikumi juridiskām personām. Noteikumi veido Pirkuma līguma nosacījumus preču iegādei Pārdevēja Interneta citasantehnika.lv  juridiskām personām un ir neatņemama Piegādes līguma daļa, ja tāds ir noslēgts starp Pircēju un Pārdevēju.

1.4. Pārdevējs – SIA CITA SANTEHNIKA, vienotais reģistrācijas Nr. 40003451144, juridiskā adrese: Gunāra Astras iela 8, Rīga, LV1082, Latvijas Republika.

1.5. Pasūtījums – Interneta veikalā veikts preču pasūtījums, kurā iekļautas preces, ko Pircējs vēlas iegādāties no Pārdevēja.

1.6. Piegādes līgums – starp Pircēju un Pārdevēju noslēgts preču pārdošanas un piegādes līgums, kurā Pircējs un Pārdevējs ir vienojušies par īpašiem pirkuma nosacījumiem.

1.7. Pircējs – publiska vai privāta juridiska persona, kura iegādājas vai plāno iegādāties preces un/vai pakalpojumus Interneta veikalā. Pircējam jābūt reģistrētam lietotājam. Gadījumā, ja Pasūtījumu veica nereģistrēts lietotājs, tad šāds Pasūtījums tiek klasificēts kā Pasūtījums, kuru veikusi fiziska persona.

1.8. Pirkuma līgums – starp Pircēju un Pārdevēju noslēgts līgums par Interneta veikalā piedāvāto preču pirkšanu–pārdošanu, kas tiek uzskatīts par noslēgtu 2.6. punktā noteiktajā kārtībā. Pirkuma līgums ir Piegādes līguma neatņemama daļa; pretrunu gadījumā noteicošie ir Piegādes līguma nosacījumi.

1.9. Reģistrēts lietotājs – publiska vai privāta juridiska persona, kurai ir izveidots profils tīmekļa vietnē citasantehnika.lv. Izveidot profilu iespējams, aizpildot reģistrācijas formu Interneta veikala tīmekļa vietnē citasantehnika.lv, sniedzot nepieciešamos datus, piekrītot personas datu apstrādei un apliecinot iepazīšanos ar Pārdevēja Privātuma politiku.

1.10. Saņēmējs – Pircējs, Pircēja pilnvarota persona vai Pircēja pārstāvis, kurš, pildot sava amata pienākums, vai pēc vispārpieņemtas prakses, ir tiesīgs saņemt Pasūtījumu Pircēja vārdā, piemēram, biroja administrators (-e).

 

2. Pasūtījuma noformēšana

2.1. Pasūtījumu Interneta veikalā kā juridiskā persona var veikt tikai Reģistrēti lietotāji.

2.2. Pasūtījuma minimālā pirkuma summa ir 15,00 EUR (piecpadsmit eiro) pēc atlaižu piemērošanas, kā arī neieskaitot piegādes izmaksas. Ja Interneta veikalā izvēlētais pirkums nesasniedz minimālo summu, Pasūtījumu nav iespējams noformēt, kā arī parādīsies brīdinājuma ziņa, ka nav sasniegta minimālā pirkuma summa.

2.3. Precēm var tikt noteikts maksimālais preču daudzuma apjoms, ko iespējams iegādāties Interneta veikalā. Lielāka apjoma iegādes nepieciešamības gadījumā par iegādes iespējām jāsazinās ar Pārdevēju pa e-pastu pasutijumi@cita.lv vai orders@cita.lv. Interneta veikalā iegādāto preču tālākpārdošana ir aizliegta, ja nav saņemta iepriekšēja Pārdevēja rakstiska piekrišana.

2.4. Pirms Pasūtījuma veikšanas Pircējam ir pienākums izlasīt Noteikumus un Privātuma politiku. Pircējam, veicot Pasūtījumu Interneta veikalā, tiek uzskatīts, ka Pircējs ir izlasījis un piekritis Privātuma politikai un Pirkuma līgumam, kā arī Pircējs apliecina, ka apņemas pieņemt un apmaksāt pasūtītās preces.

2.5. Lai iegādātos Preces, Pircējs veic Pasūtījumu Interneta veikalā, pievienojot preci (-es) grozā, norādot piegādes un apmaksas veidu, un apstiprina pirkumu, nospiežot pogu „Pirkt”. Pircējs ir atbildīgs par Pasūtījumā sniegto datu pareizību un pilnību. Ja pēc Pasūtījuma veikšanas Pircējs konstatē, ka ievadītie dati ir nepareizi un/vai nepilnīgi, Pircējam ir nekavējoties jāsazinās ar Pārdevēja klientu servisu pa e-pastu pasutijumi@cita.lv. Vai orders@cita.lv

2.6. Tiek uzskatīts, ka Pircējs un Pārdevējs ir noslēguši Pirkuma līgumu, kad:

   (i) Pircējs veic Pasūtījumu Interneta veikalā atbilstoši Pirkuma līgumam un apliecina, ka ir izlasījis Preču pasūtīšanas noteikumus, un

   (ii) Pārdevējs apstiprina Pircēja Pasūtījumu, nosūtot Pasūtījuma apstiprinājumu uz Pircēja norādīto e-pasta adresi.

2.7. Pārdevējs ir tiesīgs neapstiprināt Pircēja Pasūtījumu, ja iestājas kāds no turpmāk minētajiem apstākļiem:

2.7.1. Pircējs nav izpildījis visus Pirkuma līguma nosacījumus;

2.7.2. Pārdevēja noliktavā nav pasūtīto preču, ko Pircējs vēlas iegādāties;

2.7.3. Pircējs nav apliecinājis piekrišanu Noteikumiem;

2.7.4. Pārdevējs uzskata, ka Pircējs ir iesaistīts vairumtirdzniecības iepirkumos;

2.7.5. tehniskās kļūdas dēļ, kas ir saistīta ar Interneta veikalā norādīto cenu un/vai citu iemeslu dēļ, par kuriem Pircējs tiks informēts individuāli.

2.8. Ja Pārdevējam nav iespējas pārdot preci vai iestājas 2.7. punktā norādītie apstākļi (-is), tad Pārdevējs informē par to Pircēju un atgriež Pircējam tā samaksāto naudu par pasūtīto preci, ko Pārdevējs nevar piegādāt/pārdot. Kad ir pieejama tikai daļa no Pasūtījuma precēm, Pārdevējs sazinās ar Pircēju un puses vienojas par Pasūtījuma saņemšanas kārtību. Šajos gadījumos Pārdevējs tiek atbrīvots no atbildības, kas attiecas uz preces nepiegādāšanu/nepārdošanu.

2.9. Pasūtot preces atsevišķās kategorijās, Pasūtījuma saņemšanas brīdī preces dizains/krāsa var atšķirties no attēlā redzētā Interneta veikalā. Asorti precēm (t. i., precēm ar vienu preces kodu, bet dažādām krāsu/dizaina variācijām) iespējamas ražotāju noteiktas modifikācijas. Asorti precēm Pārdevējs nevar garantēt to krāsu un dizainu, ko Pircējs ir redzējis Interneta veikala attēlā, veicot šāda veida preču pasūtīšanu. Asorti preču krāsu/dizaina variācijas atlasa noliktava pēc nejaušības principa, un šāda atšķirība nav uzskatāma par preču defektu vai neatbilstību Pirkuma līgumam.

2.10. Preču pārdošanas dokumenti Pircējam tiek nosūtīti elektroniski uz Pircēja norādīto e-pasta adresi pēc Pasūtījuma izpildes.

2.11. Ja Pircējs daļēji vai pilnībā nepiekrīt Noteikumiem, preces un/vai pakalpojumus Interneta veikalā iegādāties nav iespējams.

2.12. Apstiprinot Noteikumus, Pircējs piekrīt, ka pirkuma dokumentus – PVN rēķinus, var saņemt divos veidos: tie var tikt izsniegti papīra formā kopā ar pirkuma precēm vai arī elektroniski uz e-pasta adresi, kas ir norādīta Pircēja reģistrācijas veidlapā. Šajos PVN rēķinos tiek iekļauti dati, ko Pircējs ir patstāvīgi ievadījis savā profilā, un Pircējam ir jāuzņemas atbildība par šo datu precizitāti un pilnīgumu Pasūtījumā. Sistēmas ierobežojumu dēļ PVN rēķinā iekļautos datus nevar modificēt.

 

3. Apmaksas noteikumi

3.1. Preču cenas ir norādītas eiro valūtā un iekļauj pievienotās vērtības nodokli 21% (divdesmit viena procenta) apmērā. Preces cenā nav iekļautas piegādes izmaksas.

3.2. Pircējs apņemas samaksāt par Interneta veikalā pasūtītajām precēm.

3.3. Interneta veikalā Pircējs var norēķināties:

        - izmantojot internetbankas pakalpojumus;

        - ar maksājumu karti tiešsaistē;

        - ar bankas pārskaitījumu;

        - ar bankas pārskaitījumu, saskaņā ar noslēgto Piegādes līgumu.

3.4. Izvēloties pasūtījuma apmaksu ar bankas pārskaitījumu, pasūtījums tiks izsūtīts tikai pēc apmaksas saņemšanas pilnā apjomā vai saskaņā ar noslēgto preču Piegādes līgumu.

3.5. Gadījumos, kad Pircējs atgriež Pirkuma līgumam neatbilstošo preci, Pārdevējs atgriež Pircējam samaksāto naudu tādā veidā, kā tā tika saņemta, piemēram, ja tika izmantota dāvanu karte, Pārdevējs izsniedz Pircējam jaunu dāvanu karti. Izmantotie atlaižu kodi tiek atjaunoti, ja tiek atgrieztas visas konkrētajā Pasūtījumā pasūtītās preces.

 

4. Preces piegāde un saņemšana

4.1. Interneta veikalā pasūtītās preces iespējams bez maksas saņemt „CITA SANTEHNIKA SIA” noliktavā klātienē – Rencēnu 7b, Rīga, LV1073.

4.2. Izvēloties preču ar piegādi, Pircējam jānorāda sasniedzams kontakttālrunis un jānodrošina Pasūtījuma pieņemšana. Piegādes dienā Pircējam vai tā norādītajai personai (Pasūtījuma saņēmējam) jābūt sazvanāmai uz Pasūtījumā norādīto kontakttālruni, pretējā gadījumā piegāde tiks automātiski pārcelta uz nākamo darbdienu, bet pēc 3 (trīs) neveiksmīgiem piegādes mēģinājumiem pilnībā atcelta, bet Pasūtījums – anulēts. Svētku un kampaņu laikā Pasūtījumu piegāde var kavēties.

4.3. Izvēloties izņemt iepriekš apmaksātu Pasūtījumu no „CITA SANTEHNIKA” Galvenās noliktavas, tas jāizdara 5 (piecuu) kalendāro dienu laikā no brīža, kad ir saņemts Pārdevēja apstiprinājums par to, ka Pasūtījums ir gatavs saņemšanai. Ja Pasūtījums nav izņemts 5 (piecuu) kalendāro dienu laikā, tad tas tiek automātiski atcelts – Pārdevējs par to informē Pircēju un 14 (četrpadsmit) dienu laikā no Pasūtījuma atcelšanas brīža atgriež Pircējam samaksāto naudu par Pasūtījumu.

4.4. Kurjers nodrošina lielgabarīta sūtījumu piegādi līdz ēkas durvīm. Kurjers sniedz sūtījuma uznešanas pakalpojumus tikai gadījumos, kad šāds pakalpojums tiek apmaksāts saskaņā ar noteikto maksu piegādes aprakstā. Uznešanas pakalpojuma nepieciešamība ir jāatzīmē Pasūtījuma veikšanas brīdī un jāapmaksā reizē ar preces pirkumu.

4.5. Preces saņemšanas faktu apliecina:

        - saņemot Pasūtījumu ar Pārdevēja izvēlētu kurjeru – Saņēmēja paraksts kurjera/Pasūtījuma izsniedzēja elektroniskajā terminālī vai kurjera atzīme par piegādi, ņemot vērā spēkā esošās epidemioloģiskās drošības prasības;

        - saņemot Pasūtījumu „Omniva” pakomātā – Saņēmēja pašrocīga koda ievadīšana preces Pasūtījuma izņemšanai;

        - saņemot Pasūtījumu ar Pārdevēja izvēlētu pārvadātāju – Saņēmēja paraksts uz Preču pārdošanas dokumentiem vai pārvadātāja atzīme par piegādi, ņemot vērā spēkā esošās epidemioloģiskās drošības prasības;

        - saņemot Pasūtījumu Pārdevēja Galvenajā noliktavā – Saņēmēja paraksts uz preču pārdošanas dokumentiem.

4.6. Ja piegādes brīdī tiek konstatēti iepakojuma bojājumi, Saņēmējam nekavējoties kopā ar kurjeru jāpārbauda Pasūtījuma saturs un bojājumu gadījumā jālūdz kurjeram sagatavot aktu par bojātu Pasūtījumu. Saņēmējs ir tiesīgs atdot kurjeram bojāto sūtījumu vai arī to paturēt, ja bojājumi ir nebūtiski. Jebkurā gadījumā Pircējam 1 (vienas) darbadienas laikā no sūtījuma saņemšanas dienas jāsazinās ar Pārdevēju nosūtot vēstuli uz e-pasta adresi pasutijumi@cita.lv vai orders@cita.lv

4.7. Ja „Omniva” pakomātā Pasūtījuma saņemšanas brīdī tiek konstatēti iepakojuma bojājumi, pasūtījuma saņēmējam ir nekavējoties jāsazinās ar Pārdevēju nosūtot vēstuli uz e-pasta adresi pasutijumi@cita.lv vai orders@cita.lv

 

 

5. Preču atgriešana

5.1. Lūdzam ņemt vērā, ka Pārdevēja preces nav paredzētas izmantošanai uzņēmējdarbībā vai profesionālā darbībā, ja vien Piegādes līgumā nav norādīts citādi.

5.2. Pretenzijas par preču kvalitāti Pircējs vai izteikt Pārdevējam 5 (piecu) dienu laikā no Preču saņemšanas dienas, nosūtot vēstuli uz e-pasta adresi pasutijumi@cita.lv vai orders@cita.lv. Pieteikumā Pircējam ir jāpievieno preces pirkumu apliecinošs dokuments, jānorāda preces defekts un jāsniedz citi pierādījumi, piemēram, preces fotoattēli, video. Ja Pircējs norādītajā termiņā neizpilda šo pienākumu un neiesniedz Pārdevējam pretenziju, tiek pieņemts, ka preču iepakojums ir atbilstošā stāvoklī, bet daudzums, kvalitāte, sortiments, piederumi un komplektācija atbilst Pirkuma līguma nosacījumiem un preces aprakstam Interneta veikalā.

5.3. Pēc šo Noteikumu 5.2. punktā minēto pretenziju vai paziņojumu saņemšanas Pārdevējs izvērtē to pamatotību un sniedz atbildi 30 (trīsdesmit) dienu laikā no attiecīgās pretenzijas vai paziņojuma saņemšanas, nosūtot atbildi uz Pircēja norādīto e-pasta adresi.

5.4. Pārdevējam ir tiesības noraidīt Pircēja iesniegto pretenziju vai paziņojumu par iegādātās preces neatbilstību Pirkuma līguma noteikumiem, ja tika pārkāpti preces ekspluatācijas noteikumi, proti, preces tika izmantotas tām neparedzētiem mērķiem, piemērām, bet ne tikai uzņēmējdarbībai vai profesionālai darbībai un/vai mērķim, kam šāda veida preces parasti tiek izmantotas.

 

6. Nobeiguma noteikumi

6.1. Šiem Noteikumiem un attiecībām starp Pircēju un Pārdevēju piemērojami Latvijas Republikas normatīvie tiesību akti.

6.2. Pircējs un Pārdevējs apņemas risināt domstarpības sarunu ceļā. Ja vienošanās netiek panākta 60 (sešdesmit) dienu laikā, domstarpības tiek nodotas izšķiršanai Latvijas Republikas tiesā normatīvajos aktos noteiktajā kārtībā ja vien Sadarbības līgumā nav norādīts citādi.

6.3. Pārdevējs patur tiesības vienpusējā kārtībā grozīt šos Noteikumus, informējot Reģistrētos lietotājus, nosūtot e-pasta paziņojumu un publicējot Noteikumu aktuālo redakciju Interneta veikalā. Katru reizi pasūtot preces Pirkuma līguma starp Pārdevēju un Pircēju slēgšanai, būs spēkā tā Noteikumu redakcija, kas būs spēkā Pirkuma līguma slēgšanas dienā.

6.4. Noteikumi ir spēkā no 2023. gada 17. jūlijā.

 

VISPĀRĪGĀ DATU AIZSARDZĪBAS REGULA
UN CITA SANTEHNIKA SIA PRIVĀTUMA POLITIKA

 

Eiropas Savienībā tiek piemērota Vispārīgā datu aizsardzības regula, kas nosaka prasības fizisko personu datu aizsardzībai, apstrādei un apritei, ka uzņēmumi personu datus turēs drošībā un neizplatīs trešajām pusēm.

Cita Santehnika Datu aizsardzības sistēma nodrošina atbilstošus pasākumus, lai mūsu klienti un darbinieki var paļauties uz drošu personas datu apstrādi un uzglabāšanu.

Personas datus apstrādājam, rūpīgi ievērojot virkni skaidri definētu pamatprincipu, kas maksimāli nodrošina tiesiskumu, godīgumu un pārskatāmību.

CITA SANTEHNIKA SIA PERSONAS DATU APSTRĀDES PAZIŅOJUMS KLIENTIEM UN CITĀM SAISTĪTĀM PERSONĀM

  1. Informācija par pārzini.

Mūsu nosaukums ir SIA „Cita Santehnika”, reģistrācijas numurs: 40003451144, juridiskā adrese: G. Astras ielā 8, Rīga, LV-1082.

Ar mums var sazināties pa tālruni: 67802291 vai rakstot uz sekojošu elektroniskā pasta adresi: info@cita.lv

  1. Kontaktinformācija saziņai par personas datu aizsardzības jautājumiem

Ja Jums ir radušies kādi jautājumi saistībā ar šo paziņojumu vai Jūsu personas datu apstrādi, tad Jūs varat ar mums sazināties, izmantojot iepriekšējā punktā (1. punktā) norādītos sakaru kanālus.

  1. Mūsu veiktās personas datu apstrādes vispārīgs raksturojums.

Šajā paziņojumā ir aprakstīts kā mēs veicam savu klientu, klientu pārstāvju/kontaktpersonu, izložu un loteriju dalībnieku, sadarbības partneru, interneta vietnes apmeklētāju un citu personu, kuru dati var nonākt mūsu rīcībā mūsu īstenotās komercdarbības ietvaros, personas datu apstrādi.

Mēs pieņemam, ka pirms mūsu tīmekļa vietnes izmantošanas vai kļūstot par mūsu klientu, Jūs esat izlasījuši šo mūsu paziņojumu un esat akceptējuši tā noteikumus. Šī ir aktuālā paziņojuma redakcija. Mēs paturam sev tiesības veikt grozījumus un pēc nepieciešamības aktualizēt šo paziņojumu.

Šā paziņojuma mērķis ir sniegt Jums vispārīgu ieskatu par mūsu veiktām personas datu apstrādes darbībām un nolūkiem, tomēr lūdzam Jūs ņemt vērā, ka arī citos dokumentos (piemēram, pakalpojumu līgumos, sadarbības līgumos, loterijas noteikumos, interneta vietnes vai portāla izmantošanas noteikumos) var būt sniegta papildus informācija par Jūsu personas datu apstrādi.

Informējam Jūs, ka šajā paziņojumā ietvertie personas datu apstrādes noteikumi, attiecas tikai uz fizisku personu personas datu apstrādi.

Mēs apzināmies, ka personas dati ir Jūsu vērtība un apstrādāsim tos ievērojot konfidencialitātes prasības un rūpējoties par mūsu rīcībā esošo Jūsu personas datu drošību.

  1. Kādiem nolūkiem mēs apstrādājam Jūsu personas datus un kāds ir personas datu apstrādes juridiskais pamats?

a)     Mēs apstrādāsim Jūsu personas datus tikai atbilstoši iepriekš nodefinētiem leģitīmiem nolūkiem, tai skaitā:

Pakalpojumu uzsākšanai un sniegšanai, kā arī līgumā (t.sk. sadarbības līgumā) noteikto saistību izpildei un nodrošināšanai –

Šī nolūka ietvaros mums būtu nepieciešams arī Jūs identificēt, nodrošināt atbilstošu maksājumu aprēķinu un nodrošināt maksājumu veikšanas procesu, sazināties ar Jums ar pakalpojuma sniegšanu un/vai līguma izpildi saistītajos jautājumos (t.sk. arī rēķinu izsūtīšanai), atsevišķos gadījumos arī nodrošināt nesamaksāto maksājumu piedziņu.

Šim nolūkam un iepriekš norādītiem apakšnolūkiem mums varētu būt nepieciešami vismaz sekojoši personas dati: klienta vai sadarbības partnera kontaktpersonas vārds, uzvārds, personas kods, adrese (objekta adrese, pasta adrese, rēķina piegādes adrese), bankas konta numurs; telefona numurs, adrese (pasta adrese, rēķina piegādes adrese), e-pasta adrese.

Galvenie izmantojamie juridiskie pamati šo nolūku sasniegšanai ir:

  • līguma ar datu subjektu noslēgšana un izpilde (Vispārīgās datu aizsardzības regulas 6.panta pirmās daļas b punkts);
  • Juridiska pienākumu izpilde (Vispārīgās datu aizsardzības regulas 6.panta pirmās daļas c punkts);
  • Pārziņa leģitīmās intereses (Vispārīgās datu aizsardzības regulas 6.panta pirmās daļas f punkts), piemēram, Jūs kā klienta, klienta un/vai sadarbības partnera kontaktpersonas identificēšana, saziņas ar Jums nodrošināšana.

b)     Normatīvos aktos noteikto prasību attiecībā uz pakalpojumu sniegšanu izpilde vai citos normatīvajos aktos noteikto prasību izpilde

Šī nolūka ietvaros mums būtu nepieciešams izpildīt gan regulējošo normatīvo aktu prasības, gan arī grāmatvedības likuma prasības, arhīva likuma prasības un citos normatīvajos aktos noteiktās prasības.

Šim nolūkam mums varētu būt nepieciešams apstrādāt sekojošus personas datus: Klienta vai sadarbības partnera kontaktpersonas vārds, uzvārds, personas kods, adrese, objekta adrese.

Galvenie izmantojamie juridiskie pamati šo nolūku sasniegšanai ir:

Juridiska pienākumu izpilde (Vispārīgās datu aizsardzības regulas 6.panta pirmās daļas c punkts).

c)     Mārketinga aktivitāšu nodrošināšana

Šī nolūka ietvaros mēs varētu Jums nosūtīt komerciālos paziņojumus, nodrošināt Jūsu dalību mūsu organizētās loterijās un/vai izlozēs, kā arī publicēt materiālus no mūsu organizētiem publiskiem pasākumiem.

Šim nolūkam mums varētu būt nepieciešami vismaz sekojoši personas dati: Klienta, klienta vai sadarbības partnera kontaktpersonas vārds, uzvārds, telefona numurs, e-pasta adrese.

Galvenie izmantojamie juridiskie pamati šo nolūku sasniegšanai ir:

datu subjekta piekrišana (Vispārīgās datu aizsardzības regulas 6.panta pirmās daļas a punkts);

līguma ar datu subjektu noslēgšana un izpilde (Vispārīgās datu aizsardzības regulas 6.panta pirmās daļas b punkts);

Pārziņa leģitīmās intereses (Vispārīgās datu aizsardzības regulas 6.panta pirmās daļas f punkts), piemēram, saziņas nodrošināšanai.

d)     Drošības, mantisko interešu apdraudējuma novēršana un citu būtisku mūsu vai trešo personu leģitīmo interešu nodrošināšana

Šī nolūka ietvaros mums būtu nepieciešams veikt mūsu teritorijas, ēku un citu īpašumu videonovērošanu, veikt telefonsarunu ierakstus, izmantot personas datu apstrādātājus dažādu funkciju nodrošināšanai, nepieciešamības gadījumā, izpaust informāciju tiesām un citām valsts iestādēm, apmainīties ar informāciju uzņēmumu grupas ietvaros, izmantot normatīvajos aktos piešķirtās tiesības savu leģitīmo interešu nodrošināšanai.

Šim nolūkam mums varētu būt nepieciešams apstrādāt vismaz sekojošus personas datus: Klienta vai sadarbības partnera kontaktpersonas vārds, uzvārds, personas kods, objekta adrese, personas izskats (attēls), atrašanas vieta un laiks, un citi dati atbilstoši nepieciešamībai.

Galvenie izmantojamie juridiskie pamati šo nolūku sasniegšanai ir:

Pārziņa leģitīmās intereses (Vispārīgās datu aizsardzības regulas 6.panta pirmās daļas f punkts), piemēram, noziedzīgo nodarījumu atklāšanas nolūkos, parādu piedziņas nodrošināšanai.

e)     Pakalpojumu pienācīgas sniegšanas nodrošināšanai

Šī nolūka ietvaros mums būtu nepieciešams veikt tehnisko sistēmu un IT infrastruktūras uzturēšanu un pilnveidošanu, tehnisku un organizatorisku risinājumi izmantošanu, kas var izmantot arī Jūsu personas datus (piemēram, izmantojot sīkdatnes), ar mērķi nodrošinot pienācīgu pakalpojumu sniegšanu.

Galvenie izmantojamie juridiskie pamati šo nolūku sasniegšanai ir:

Pārziņa leģitīmās intereses (Vispārīgās datu aizsardzības regulas 6.panta pirmās daļas f punkts).

  1. Kas varētu piekļūt Jūsu personas datiem?

Mēs veicam attiecīgus pasākumus, lai apstrādātu Jūsu personas datus atbilstoši piemērojamiem tiesību aktiem un nodrošinātu, ka Jūsu personas datiem nepiekļūst trešās personas, kurām nav attiecīga tiesiskā pamata Jūsu personas datu apstrādei.

Jūsu personas datiem, pēc nepieciešamības, varētu piekļūt:

mūsu darbinieki vai tieši pilnvarotās personas, kuriem tas nepieciešams darba pienākumu izpildei;

personas datu apstrādātāji atbilstoši to sniegtajiem pakalpojumiem un tikai nepieciešamā apjomā, piemēram, auditori, finanšu vadības un juridiskie konsultanti, datu bāzes izstrādātājs/tehniskais uzturētājs, citas personas, kuras ir saistītas ar pārziņa pakalpojumu sniegšanu;

valsts un pašvaldības iestādes tiesību aktos noteiktos gadījumos, piemēram, tiesībsargājošās iestādes, pašvaldības, nodokļu pārvaldes, zvērināti tiesu izpildītāji;

trešās personas, rūpīgi izvērtējot, vai šādai datu nodošanai ir atbilstošs juridiskais pamats, piemēram, parādu piedzinēji, tiesas, ārpustiesas strīdu risināšanas iestādes, bankrota vai maksātnespējas administratori, trešās personas, kuras uztur reģistrus (piemēram, iedzīvotāju reģistrs, parādnieku u.c. reģistri).

  1. Kādus sadarbības partnerus personas datu apstrādē jeb personas datu apstrādātājus mēs izvēlamies?

Mēs veicam attiecīgus pasākumus, lai nodrošinātu Jūsu personas datu apstrādi, aizsardzību un nodošanu datu apstrādātājiem saskaņā ar piemērojamiem tiesību aktiem. Mēs rūpīgi izvēlamies personas datu apstrādātājus un, veicot datu nodošanu, izvērtējam tās nepieciešamību un nododamo datu apjomu. Datu nodošana apstrādātājiem tiek veikta, ievērojot personas datu konfidencialitātes un drošas apstrādes prasības.

Uz doto brīdi mēs varam sadarboties ar šādām personas datu apstrādātāju kategorijām:

ārpakalpojumu grāmatveži, auditori, finanšu vadības un juridiskie konsultanti;

IT infrastruktūras, datu bāzes īpašnieks/izstrādātājs/tehniskais uzturētājs;

citas personas, kuras ir saistītas ar mūsu pakalpojumu sniegšanas nodrošināšanu;

citas personas, kuras ir saistītas ar mūsu pakalpojumu sniegšanas nodrošināšanu;

Personas datu apstrādātāji var laiku pa laikam mainīties, par ko mēs veiksim izmaiņas arī šajā dokumentā.

  1. Vai Jūsu personas dati tiek sūtīti uz ārpus Eiropas Savienības (ES) vai Eiropas Ekonomiskās zonas (EEZ) valstīm?

Mēs nenododam datus uz valstīm, kas atrodas ārpus Eiropas Savienības vai Eiropas Ekonomiskās zonas.

  1. Cik ilgi mēs glabāsim Jūsu personas datus?

Jūsu personas dati tiek glabāti tik ilgi, cik to glabāšana ir nepieciešama atbilstoši attiecīgiem personas datu apstrādes nolūkiem, kā arī saskaņā ar piemērojamo tiesību aktu prasībām. Izvērtējot personas datu glabāšanas ilgumu, mēs ņemam vērā spēkā esošās normatīvo aktu prasības, līgumsaistību izpildes aspektus, Jūsu norādījumus (piem., piekrišanas gadījumā), kā arī mūsu leģitīmās intereses. Ja Jūsu personas dati noteiktajiem nolūkiem vairs nav nepieciešami, mēs tos dzēsīsim vai iznīcināsim.

Zemāk mēs norādām izplatītākos personas datu glabāšanas termiņus:

personas datus, kas nepieciešami līgumsaistību izpildei - mēs glabāsim līdz līgums tiks izpildīts un kamēr izpildīsies citi glabāšanas termiņi (skat. zemāk);

personas datus, kas jāuzglabā, lai izpildītu tiesību aktu prasības, mēs glabāsim attiecīgajos normatīvajos aktos noteiktos termiņus, piemēram, likumā „Par grāmatvedību” ir noteikts, ka attaisnojuma dokumenti jāglabā līdz dienai, kad tie nepieciešami, lai konstatēt katra saimnieciskā darījuma sākumu un izsekot tā norisei, bet ne mazāks kā 5 gadus;

Datus, lai pierādītu savu saistību izpildi mēs glabāsim vispārējo prasības noilguma termiņu, saskaņā ar normatīvajos aktos noteiktiem prasījumu noilgumu termiņiem - 10 gadi Civillikumā, 3 gadi Komerclikumā un citiem termiņiem, ņemot vērā arī Civilprocesa likumā noteiktos termiņus prasību celšanai.

  1. Kādas ir Jūsu kā datu subjekta tiesības attiecībā uz Jūsu personas datu apstrādi?

Personas datu atjaunošana.
Ja ir notikušas izmaiņas personas datos, kurus Jūs esat mums snieguši, piemēram, izmaiņas personas kodā, saziņas adresē, telefona numura vai e-pasta maiņa, lūdzam Jūs sazināties ar mums un iesniegt mums aktuālos datus, lai mēs varētu sasniegt attiecīgos personas datu apstrādes nolūkus.

Jūsu tiesības piekļūt saviem personas datiem un labot tos. Saskaņā ar Vispārīgās datu aizsardzības regulas noteikumiem Jums ir tiesības piekļūt saviem personas datiem, kas ir mūsu rīcībā, pieprasīt to labošanu, dzēšanu, apstrādes ierobežošanu, iebilst pret Jūsu datu apstrādi, kā arī tiesības uz datu pārnesamību Vispārīgā datu aizsardzības regulā noteiktajos gadījumos un kārtībā.

Uzņēmums ciena šīs Jūsu tiesības piekļūt saviem personas datiem un tos kontrolēt, tāpēc, Jūsu pieprasījuma saņemšanas gadījumā, mēs uz to atbildēsim normatīvajos aktos noteiktajos termiņos (parasti ne vēlāk kā viena mēneša laikā, ja nav kāds īpašs pieprasījums, kas prasa ilgāku laiku, lai sagatavotu atbildi), un, ja būs iespējams tad attiecīgi labosim vai izdzēsīsim Jūsu personas datus.

Jūs varat iegūt informāciju par pie mums esošiem Jūsu personas datiem vai realizēt citas savas kā datu subjekta tiesības, kādā no sekojošiem veidiem:

  • iesniedzot attiecīgu iesniegumu klātienē un identificējot sevi mūsu birojā pēc adreses: Rīga, G.Astras ielā 8, katru darba dienu no plkst. 09-18;
  • iesniedzot attiecīgu iesniegumu, nosūtot to mums pa pastu uz sekojošu adresi: Rīga, G.Astras 8, LV1082, Cita Santehnika SIA
  • iesniedzot attiecīgu iesniegumu, nosūtot to uz mūsu e-pastu: info@cita.lv, ieteicams parakstīt to ar drošu elektronisko parakstu.

Saņemot Jūsu iesniegumu mēs izvērtēsim tā saturu un Jūsu identificēšanas iespēju, un atkarībā no attiecīgas situācijas paturam iespēju lūgt Jūs papildus sevi identificēt, lai nodrošinātu Jūsu datu drošību un izpaušanu attiecīgai personai.

PIEKRIŠANAS ATSAUKŠANA

Ja Jūsu personas datu apstrāde pamatojas uz Jūsu doto piekrišanu, Jums ir tiesības jebkurā brīdī to atsaukt un mēs turpmāk Jūsu personas datus, kurus apstrādājām uz piekrišanas pamata, vairs attiecīgam nolūkam neapstrādāsim. Tomēr informējam, ka piekrišanas atsaukšana nevar ietekmēt tādu personas datu apstrādi, kura ir nepieciešama normatīvo aktu prasību izpildei vai kura pamatojas uz līgumu, mūsu leģitīmām interesēm vai citiem normatīvajos aktos noteiktajiem pamatiem likumīgai datu apstrādei.

Jūs varat arī iebilst Jūsu personas datu apstrādei, ja personas datu apstrāde ir balstīta uz leģitīmām interesēm vai tiek izmantota mārketinga nolūkiem (piemēram, komerciālu paziņojumu sūtīšanai vai dalībai izlozēs).

  1. Kur Jūs varat iesniegt sūdzību saistībā ar personas datu apstrādi saistītiem jautājumiem?

Ja Jums ir kādi jautājumi vai iebildumi saistībā ar mūsu veikto Jūsu personas datu apstrādi, mēs aicinām vispirms vērsties pie mums.

Ja Jūs tomēr uzskatāt, ka mēs neesam spējuši savstarpēji atrisināt radušos problēmjautājumu un Jūs uzskatāt, ka mēs tomēr pārkāpjam Jūsu tiesības uz personas datu aizsardzību, Jums ir tiesības iesniegt sūdzību Datu valsts inspekcijai. Iesniegumu paraugus Datu valsts inspekcijai un citu saistītu informāciju Jūs varat atrast Datu valsts inspekcijas mājas lapā (http://www.dvi.gov.lv/lv/datu-aizsardziba/privatpersonam/iesniegumu-paraugi/).

  1. Kādēļ Jums ir jāsniedz mums savi personas dati?

Galvenokārt, mēs Jūsu informāciju ievācam, lai izpildītu uzņemtās līguma saistības, izpildītu mums saistošos juridiskos pienākumus un lai īstenotu savas leģitīmās intereses. Šajos gadījumos mums noteiktas informācijas iegūšana ir nepieciešama attiecīgu nolūku sasniegšanai, līdz ar to šādas informācijas nesniegšana var apdraudēt darījuma attiecību uzsākšanu vai līguma izpildi. Ja dati nebūs nepieciešami obligāti, bet to iesniegšana varētu palīdzēt uzlabot pakalpojumu, vai piedāvāt Jums izdevīgus līguma nosacījumus un/vai piedāvājumus, pie datu ievākšanas mēs norādīsim, ka datu sniegšana ir brīvprātīga.

Papildus vēlamies informēt Jūs par galveno normatīvo akta prasībām attiecībā uz personas datu apstrādi-Likums „Par grāmatvedību” nosaka šādu personas datu norādīšanu saimnieciskā darījuma dokumentā (līgumā), kura dalībnieks ir fiziskā persona: vārds, uzvārds, personas kods (ja personai tāds piešķirts), personas norādītā adrese vai, ja tāda nav norādīta, deklarētās dzīvesvietas adrese.

  1. Kā mēs iegūstam Jūsu personas datus?

Jūsu personas datus mēs varam iegūt kādā no sekojošiem veidiem:

  • savstarpēja līguma slēgšanas procesā, iegūstot datus no Jums paša;
  • lojalitātes programmas dalībnieka reģistrācijas procesā, iegūstot datus no Jums paša;
  • ja līgums tiek slēgts ar trešo personu un tā ir norādījusi Jūs kā kontaktpersonu;
  • no Jums, ja Jūs iesniegsiet mums kādus iesniegumus, e-pastus, zvanīsiet mums;
  • no Jums, veicot autorizāciju tīmekļa vietnē www.citasantehnika.lv; www.veikals.cita.lv
  • tīmekļa vietnē www.citasantehnika.lv, izmantojot sīkdatnes (cookies);
  • atsevišķos gadījumos no trešo personu datu bāzēm, piemēram, vērtējot Jūsu kredītspēju, varam iegūt datus no trešām personām šī nolūka sasniegšanai;
  • attiecīgos gadījumos, no videonovērošanas ierakstiem;
  1. Vai Jūsu personas dati tiek izmantoti automatizētu lēmumu pieņemšanā?

Mēs Jūsu datus neizmantojam automatizēto lēmumu pieņemšanā.

GARANTIJA

Garantijas izmantošanas kārtība un nosacījumi.

Garantija ir papildu saistības, kuras uzņemas tās devējs. Likums patērētājiem paredz tiesības pieteikt pretenziju par nekvalitatīvu preci noteiktā laikā pēc preces iegādes;
Sk. detalizētāk: http://www.ptac.gov.lv/lv/content/par-precu-garantiju

 

  1. Ja CITA SANTEHNIKA precei ir dota papildus garantija (ilgāka par termiņu, kad patērētājs ir tiesīgs pieteikt prasījumu par preces neatbilstību) - patērētājs ir tiesīgs pieteikt preces remontu vai apmaiņu visā atlikušajā garantijas termiņa laikā, saskaņā ar garantijas dokumentā norādītajiem nosacījumiem (Patērētāju tiesību aizsardzības likums, 27. pants).
  2. Garantija ir derīga tikai precēm, kas netiek izmantotas komercdarbības veikšanai. Garantija ir derīga, ja pircējs var uzrādīt pirkuma apliecinošu dokumentu (čeks, pavadzīme);
  3. Garantijas nosacījumi nav spēkā pret bojājumiem, kas radušies pircēja vai lietotāja vainas dēļ, piemēram:

3.1. prece nav lietota tai paredzētajām vajadzībām un nav ekspluatēta tā, kā tas ir norādīts preces lietošanas instrukcijā;

3.2. saskrāpētas, salauztas konstrukcijas, ieliets ūdens tam neparedzētajās vietās, nepareiziem līdzekļiem kopta prece, ja precē ir atrasti nepiederoši priekšmeti, ir pieļauta kukaiņu iekļūšana izstrādājumu iekšienē vai kādas citas pēdas, kas liecina par nepareizu preces ekspluatāciju;

3.3. ja bojājums radies strauju temperatūras svārstību dēļ, kā arī citu sadzīves un ārējo faktoru dēļ, piemēram, kvēpi, dūmi, putekļi, mitrums, triecieni, skrāpējumi;

3.4. dabiska elementu nolietojuma gadījumos, piem. baterijas;

3.5. ja radušies bojājumi nepareizas preces transportēšanas rezultātā.

4. Lai pieteiktu garantijas gadījumu, lūdzu rakstīt pieteikumu uz e-veikals@cita.lv, norādot preces iegādes datumu, preces defektu, kā arī pievienojot čeka vai preču pavadzīmes kopiju.

 

Pasūtīt zvanu
X
Paldies!

Drīzumā mēs ar jums sazināsimies.